Skip links

Profesjonalna strona wizytówka dla firm

ZDJ co to jest strona internetowa wizytówka

Internetowa wizytówka firmy to przykład prostej strony internetowej tworzonej na potrzeby przedstawienia marki w sieci. Ograniczona wielkością witryna z konkretnymi funkcjonalnościami jest określana mianem strony typu „Wizytówka” ponieważ jej zadaniem jest przekazanie prostej informacji o działalności. Celne określenie, dlatego, że w praktyce strona ta umożliwia wymianę danych kontaktowych, towarzyszy chwilom nawiązywania znajomości a także pełni funkcje reklamowe, co sprawia, że jest wirtualnym odpowiednikiem konwencjonalnej wersji wizytówki.

Z tego artykułu dowiesz się jak budować obecność marki w Internecie za pomocą strony Wizytówki oraz dlaczego warto postawić na stronę WordPress.

Szacowany czas czytania: 20 minut

Czym jest strona Wizytówka?

Wygląd strony internetowej

Zalety i wady strony wizytówkowej WordPress

Nowoczesne strony internetowe WordPress

Czas realizacji wizytówki internetowej

Koszt wykonania strony internetowej typu wizytówka

Kiedy wybrać projekt strony wizytówkowej?

Pakiet „Strona internetowa Wizytówka” od Sitez

Obserwowany od lat rozwój telekomunikacji i informatyki bywa porównywany do rewolucji przemysłowej, która zmieniła oblicze świata. Nowe technologie informacyjno-komunikacyjne przeobrażają naszą rzeczywistość i dyktują zupełnie nowe zasady rozwoju gospodarczego. Świat sukcesywnie przenosi się do przestrzeni wirtualnej, a nasze codzienne życie dzieje się w dużym stopniu w Internecie, gdzie mamy znajomych, hobby oraz coraz częściej pracę. Strony internetowe współcześnie są uniwersalnym miejscem spotkań, konferencji biznesowych oraz potężnym narzędziem globalnej sprzedaży. Wyszukiwanie informacji o towarach lub usługach stanowi ponad 65% wszystkich aktywności w sieci, przez co nawet proste strony internetowe pozwalają kontrolować narrację otwierając dostęp do wszystkich rynków na świecie. Wraz z tym zyskuje się łatwy i szybki dostęp do informacji sprzedażowych, raportów aktywności użytkowników oraz innych danych analitycznych, które pomagają rozwijać działalność i dostosowywać pod nią czynności marketingowe. Poza tym strony internetowe znacznie ułatwiają profesjonalne przedstawienie oferty – uporządkowanie asortymentu w katalogi, ciekawa wizualnie prezentacja produktów oraz rzetelne opisy zwiększają zaufanie Klientów, budują wiarygodność marki, co z kolei decyduje o większym zainteresowaniu Twoją działalnością. Dodatkowe zabiegi jak odpowiednia optymalizacja SEO strony, czy wdrożenie WordPress może zapewnić wysokie pozycje w wyszukiwarkach, a co za tym idzie – dużą widoczność firmy. Z Sitez otrzymasz stronę internetową dostosowaną do potrzeb swoich odbiorców, wymagań rynkowych, stworzoną według autorskiego projektu graficznego.

Jeszcze nie tak dawno standardem było, że każda osoba prowadząca biznes posiadała przy sobie wizytówkę firmy. W obecnych czasach rolę tę przejęły nowoczesne strony internetowe, ponieważ znaczna część Klientów szuka określonych produktów, czy usług w pierwszej kolejności w Internecie. Zalety witryn internetowych to niewątpliwie nieograniczony zasięg szerzenia oferty firmy, stała dostępność treści witryny oraz responsywność, która pozwala na przeglądanie witryny na urządzeniach mobilnych niezależnie od miejsca i czasu. Klasyczna strona internetowa to aktualnie must-have dla każdego, kto rozpoczyna lub już prowadzi własny biznes. Na swojej stronie internetowej można budować wizerunek marki i podnosić wiarygodność firmy, co przy rosnącej ilości konkurencji na rynku odgrywa znaczącą rolę. Coraz częściej Klienci, zanim zdecydują się na produkt, szukają w sieci informacji i opinii o sprzedawcy, a kiedy mogą je znaleźć, a dodatkowo uzyskać dokładniejsze dane, zdjęcia realizacji, kontakt – rośnie nie tylko zaufanie, ale również szansa na podjęcie współpracy.

Czym jest strona Wizytówka?

Strona internetowa „Wizytówka” jest w dosłownym pojęciu wirtualną wizytówką firmy – dostarcza podstawowych informacji o działalności, zawiera mapę dojazdu oraz formularz kontaktowy. Ta prosta strona internetowa ma za zadanie kojarzyć się z czymś estetycznym, a zarówno funkcjonalnym. To idealne rozwiązanie dla małych i średnich działalności, a także osób prywatnych, które chcą szybko i niewielkim kosztem zaznaczyć swoją obecność w Internecie. Idealnie łączy cechy technologii oraz fizycznej papierowej wizytówki, czy folderu firmy, z tą przewagą, że dużo łatwiej jest się na nią natknąć. Tak naprawdę jest jedynym tak szerokim narzędziem marketingowym, ponieważ gwarantuje stałą reklamę, która działa 24/7 przez cały rok umożliwiając Klientom pełny dostęp do oferty.

Wizytówka online dla potencjalnych Klientów stanowi źródło informacji o firmie, dlatego powinna zawierać takie treści jak opis działalności, dane kontaktowe, mapę dojazdu oraz galerię zdjęć wysokiej rozdzielczości. Jest skutecznym rozwiązaniem dla małych i średnich twórców, którzy stawiają pierwsze kroki w Internecie, ich content nie jest jeszcze rozbudowany, a więc również nie potrzebują częstych edycji treści.

ZDJ strona internetowa typu wizytówka

Wygląd strony internetowej

Prosta wizytówka jest serwisem niewielkim, za to bardzo funkcjonalnym i przejrzystym. W zależności od indywidualnych potrzeb może być mniej lub bardziej uproszczona. Przeważnie jest to krótka strona, na której zawarte są wszystkie niezbędne informacje kontaktowe i geolokalizacyjne, najczęściej w postaci formularza kontaktowego i mapy dojazdu. Ponadto znajdziemy tu jedynie podstawowe informacje o firmie, jak jej historia oraz perspektywy rozwoju i opis oferty. Niezbędne do stworzenia strony internetowej jest posiadanie autorskiego projektu graficznego, który wyróżni się na tle konkurencyjnych propozycji. W skład realizacji wchodzą elementy takie jak unikalna szata graficzna, spójna z wizerunkiem marki identyfikacja wizualna i dobrze wyeksponowane logo firmy. Oczywiście nie może zabraknąć zdjęć wysokiej rozdzielczości.

Powszechnie stosowane są dwa najpopularniejsze szablony strony Wizytówki. Pierwszy z nich bazuje głównie na zasadach znanych z typu One Page, gdzie wszystkie informacje zawarte są na stronie głównej, skąd za pomocą klikalnego menu można przenieść się do wybranej sekcji pozostając pod tym samym adresem URL. Te proste strony internetowe mają wiele zalet, między innymi przejrzystość w przypadku wyświetlania za pomocą urządzeń mobilnych, czy szybkość ładowania na słabszych łączach. Trudność stanowi tu pozycjonowanie witryny, które ogranicza się wyłącznie do SEO strony głównej.

Druga opcja to wizytówka online pod postacią strony Multi Page, na którą składa się wiele zakładek. Tutaj menu zawiera już nie tylko strona główna, ale także każda z podstron, reprezentująca konkretne sekcje. Jako, że ten rodzaj witryny jest w pełni skalowalny, można ją powiększać o nieograniczoną ilość treści. W razie potrzeby rozbudowy strony nie ma przeszkód, aby dodawać kolejne zakładki dzięki zastosowaniu rozwijanego menu. Taki układ służy budowaniu hierarchii, a także pozwala odseparować od siebie wybrane informacje, co czyni ją bardziej czytelną dla użytkownika. Dodatkowo wdrożenie WordPress, z pomocą wtyczki WooCommerce pozwala zbudować zintegrowany sklep internetowy, co ostatecznie daje stronę internetową dostosowaną do potrzeb e-Commerce.

ZDJ jak powinna wyglądać strona wizytówka

Zalety i wady strony wizytówkowej WordPress

ZDJ zalety wizytówki

Niewątpliwie internetowa wizytówka firmy wzmacnia wiarygodność i pozycję marki w sieci – użytkownik, który na nią trafia zwiększa swoje zaufanie, a tym samym szansę, że zdecyduje się on skorzystać z oferty. Biorąc pod uwagę dostępność 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu strona pełni rolę zapoznawczą i obsługową bez ograniczeń czasowych, czy lokalizacyjnych. Niewielka, przejrzysta strona Wizytówka to w dłuższej perspektywie oszczędność i główny pośrednik w całości przyszłej komunikacji marketingowej. To tylko nieliczne aspekty, które przemawiają za inwestycją – dowiedz się więcej na temat tego, co sprawia, że wizytówki internetowe zdobywają coraz więcej zwolenników z każdej branży!

  • Atrakcyjny projekt graficzny

Przeglądając w sieci dziesiątki podobnych witryn, prawdopodobnie nie zapamiętasz żadnej. Tylko intrygująca strona www jest w stanie przyciągnąć spojrzenie i pozostać w pamięci na dłużej. Dlatego tak ważne jest stworzenie autorskiego projektu graficznego, który będzie dostosowany do profilu firmy i jej celów marketingowych. Unikalny produkt i jego reklamę zapewni ci ciekawy layout, spójność z identyfikacją wizualną marki, używanie zdjęć wysokiej rozdzielczości. Najważniejsze elementy informacyjne jak formularz kontaktowy, czat oraz mapkę dojazdu należy zamieścić w łatwym do znalezienia miejscu. Ciekawym dodatkiem mogą okazać się odnośniki i linki do porad, ciekawostki i nowoczesne materiały video.

  • Przejrzysty układ

Potencjalny Klient bardzo szybko decyduje, czy ma ochotę pozostać na danej witrynie www, co oznacza, że już na stronie głównej trzeba go przekonać, że dobrze trafił. Prosty i atrakcyjny sposób przedstawienia oferty, który w znaczącym stopniu ułatwi użytkownikowi szybkie odnalezienie niezbędnych informacji, oraz czytelna architektura treści pomoże to osiągnąć. Wszystko to umożliwia dynamiczny slajder, na którym można zawrzeć najważniejsze sekcje jak informacje o firmie, ofertę, realizacje oraz kontakt, co ułatwi poruszanie się po stronie zgodnie z wytyczonymi ścieżkami.

  • Responsywność

W czasach gdy jeden Klient korzysta z wielu urządzeń do przeglądania Internetu, należy zadbać o to, aby strona wyglądała tak samo, zarówno kiedy zostanie wyświetlona na komputerze stacjonarnym bądź przenośnym, jak i w telefonie, czy tablecie. Wychodząc naprzeciw potrzebom użytkowników, warto postawić na firmową stronę, dostosowującą się automatycznie do wymogów każdego z tych sprzętów – taką, która szybko się ładuje i w pełni wczytuje. Właściwości te posiada responsywna strona internetowa, której obsługa jest możliwa przy użyciu Media Queries, czyli narzędzi, które rozpoznają rozdzielczość ekranu przeglądarki, pokazując w niej dedykowany arkusz stylu. Dzięki temu przeglądanie witryn staje się sprawne i wygodne dla użytkownika.

  • Szybki czas wczytywania się strony w przeglądarce

Największą zaletą podstawowej strony internetowej typu One Page jest to, że ładuje się ona raz, co za tym idzie użytkownik nie spędza czasu na czekaniu aż załadują się poszczególne zakładki. To szczególnie istotne w przypadku korzystania z urządzeń mobilnych, gdzie długi czas oczekiwania na załadowanie treści może zniechęcić użytkownika do dalszego przeglądania oferty, w konsekwencji czego traci się potencjalnego Klienta.

  • Cena niższa w porównaniu do rozbudowanych stron

Nie bez znaczenia pozostaje aspekt finansowy – nieskomplikowana, przejrzysta strona internetowa firmy to w dłuższej perspektywie oszczędność i najlepsza inwestycja w samorozwój marki. Zwłaszcza na początku warto zainwestować w prostą formę, dzięki której poznamy preferencje konsumentów i dostosujemy pod nie swoje usługi – tutaj wszystko zależy od indywidualnego podejścia i wcześniej zaplanowanej strategii funkcjonowania. Niska cena pakietu strony Wizytówki przy jednoczesnym zachowaniu wysokiej jakości autorskiego projektu graficznego stanowi złoty środek na początku każdej działalności.

  • Możliwość późniejszej rozbudowy strony

Strona internetowa musi być dostosowana do aktualnie podejmowanych działań biznesowych marki. Na początku często wystarczy oferowanie usług, przykładowo poprzez formularz kontaktowy, jednak zmienia się to kiedy firma rozszerza swoje aktywności o prowadzenie szkoleń internetowych czy zamieszczanie poradników i blogów. Może się również pojawić okazja sprzedaży produktów, a w takiej sytuacji oprócz Wizytówki powstaje zintegrowana strona internetowa sklepu. Należy pamiętać, że firmowa strona internetowa, może w każdym momencie ewoluować, zmieniać się, przebudowywać, tak jak potrzeby Klientów.

Internetowa wizytówka firmy, jako przykład podstawowej strony internetowej, nie jest pozbawiona wad. Ze względu na nieskomplikowaną budowę i konieczność ograniczenia się do podstawowych rozwiązań, witryny te nie są w pełni unikalne i mogą przypominać projekty konkurencyjnych firm, mimo stworzenia autorskiego projektu graficznego. Wartość wizualna w większości przypadków zawęża się do wykorzystania zdjęć wysokiej rozdzielczości, w przeciwieństwie do rozbudowanych projektów Multi Page, w których skład realizacji wchodzą elementy autorskie jak ikony, czy paralaksy, nadające wyjątkowego charakteru.

  • Ograniczona ilość treści

Strona Wizytówka stanowi pewnego rodzaju uproszczenie w kategoryzacji projektów witryn internetowych. Oparta na prostej budowie, składa się z maksymalnie kilku podstron, które mieszczą wszystkie kluczowe informacje, niezbędne dane kontaktowe i adresowe oraz wiedzę na temat tego, czym zajmuje się dana firma i co jest w jej ofercie. W przypadku umieszczenia dodatkowych, bardziej obszernych treści, witryna staje się nieczytelna i nieestetyczna. Co więcej wpływa to bezpośrednio na niewielkie możliwości analityki ruchu – przez małą ilość podstron, lub ich całkowity brak w przypadku witryn typu One Page, nie ma możliwości wnikliwej analizy przepływu użytkowników pomiędzy poszczególnymi zakładkami.

  • Ograniczenie optymalizacji do SEO strony głównej

Zawężona struktura serwisu znacząco utrudnia rywalizację z konkurencją o czołowe miejsca w wynikach wyszukiwania. W przypadku kiedy cała treść mieści się na jednej stronie, przez co pozostaje nam tylko SEO strony głównej, wyszukiwarce może być trudno odczytać i zaindeksować wszystkie informacje. Wpływa to negatywnie na optymalizację SEO strony i widoczność witryny w wyszukiwarce Google. Warto jednak pamiętać, że choć przeprowadzanie skutecznych działań jest tutaj utrudnione, to pozycjonowanie strony WordPress w formie Wizytówki jest możliwe i z pomocą specjalistów z dziedziny copywritingu, może odnieść oczekiwane efekty.

Nowoczesne strony internetowe WordPress

Stare strony internetowe były przeważnie stronami statycznymi, przez co nie istniała możliwość ich samodzielnej edycji, bez umiejętności programowania. Nazywane również płaskimi, bądź stacjonarnymi, te strony internetowe znacznie utrudniały wprowadzanie zmian i aktualizacji oraz generowały dodatkowe koszty związane z koniecznością angażowania specjalisty do publikowania nowych treści, lub edycji tych już istniejących. Wdrożenie WordPress jako nowoczesnego systemu zarządzania treścią stron obecnie stanowi podstawę do tworzenia stron internetowych oraz sklepów internetowych, które pozwalają na łatwiejsze oraz szybsze aktualizacje swojej strony. Dzięki intuicyjnemu panelowi zarządzania treścią, jest to idealne rozwiązanie do stworzenia strony internetowej Wizytówki dla niewielkiej firmy lub osoby prywatnej. System zarządzania treścią WordPress gwarantuje wygodną i intuicyjną obsługę i edycję dając możliwość samodzielnego zarządzania stroną i treścią. Ważną rolę odgrywa tu także UX (User Experience) oraz UI (User Interface), czyli dwa pojęcia ściśle powiązane z intuicyjną obsługą systemu CMS.

ZDJ strona wizytówka wordpress

Koszt wykonania strony internetowej typu wizytówka

To ile kosztuje strona internetowa zależy przede wszystkim od nakładu pracy oraz liczby osób zaangażowanych w projekt – tam, gdzie poziom skomplikowania jest większy, cena proporcjonalnie wzrasta. Internetowa wizytówka firmy wymaga mniejszej inwestycji niż rozbudowana strona firmowa z podstronami czy sklep internetowy. Tak samo jak w przypadku innych rodzajów witryn, strona typu Wizytówka swoją cenę uzależniać będzie od tego, kto ją przygotuje. Realizację strony internetowej można zlecić agencji, freelancerowi a także stworzyć samodzielnie za pomocą gotowego szablonu lub kreatora stron internetowych (DIY). Prosta wizytówka wykonana z wykorzystaniem gotowych skórek lub przy użyciu kreatora cechuje się niewielkim kosztem, a całość można wykonać w kilka godzin. Jednak mankamentem tego typu rozwiązania są ograniczone opcje ustawień i modyfikacji oraz brak wsparcia technicznego. Zlecając projekt strony wizytówkowej agencji możesz być spokojny, że otrzymasz stronę internetową z gwarancją jakości i doświadczenia. W zależności od agencji, przy wyborze pakietu Wizytówka, w skład realizacji mogą wchodzić elementy takie jak projekt graficzny strony, optymalizacja SEO strony, poradnik obsługi WordPress oraz określona ilość korekt projektu strony. Całkowity koszt projektu strony wizytówkowej może wahać się w zależności od tego jak bardzo będzie on skomplikowany. Cena za wykonanie profesjonalnej strony internetowej zaczyna się od 1200 zł netto – 2000 zł netto. Oprócz stworzenia strony internetowej, autorskiego projektu graficznego profesjonalista może zapewnić hosting standard oraz zadbać o optymalizację SEO strony. Istnieją przypadki, w których trzeba poradzić sobie z dużym ruchem na stronie, co może powodować w skali roku dodatkowe koszty, ponieważ wykracza poza pakiet podstawowej strony.

ZDJ cennik strona internetowa wizytówka

Czas realizacji wizytówki internetowej

Przy tworzeniu własnej strony internetowej oprócz ceny liczy się czas realizacji projektu strony. Amatorsko wykonana strona internetowa firmy to w większości przypadków praca na kilka dni roboczych, a bardzo podstawowa prosta strona może być wykonana nawet w zaledwie kilka godzin. Z kolei zarówno profesjonalne agencje, jak i freelancerzy nie są w stanie wykonać usługi w tak krótkim czasie. Ze względu na ilość pracy nad wdrożeniem WordPressa, responsywnością oraz optymalizacją SEO strony wzrasta czas oczekiwania na nową stronę wizytówkę. Responsywna strona internetowa dopasowana do każdego rodzaju urządzeń mobilnych stworzona na bazie autorskiego projektu graficznego to najczęściej kwestia ok. 2 tygodni pracy. Należy pamiętać, że czas realizacji stron Wizytówek rośnie, kiedy Klient chce szczegółowo opowiedzieć o swoich oczekiwaniach i wymaganiach, a także na bieżąco brać czynny udział w kolejnych etapach budowania strony.

Kiedy wybrać projekt strony wizytówkowej?

Osoby prywatne tworzące markę osobistą, nowe na rynku firmy, a także niewielkie przedsiębiorstwa zatrudniające do kilku osób, w pewnym momencie działalności stają przed wyzwaniem, jakim jest uruchomienie własnej strony internetowej. Jest to projekt, wiążący się z kosztem i czasem, jednak stanowi bezcenną inwestycję w długoterminowej perspektywie. Swoją przygodę w sieci warto zacząć od małej, funkcjonalnej witryny i właśnie na tym etapie pojawia się idealne rozwiązanie, czyli Wizytówka online. To wirtualne narzędzie, które łączy cechy reklamy internetowej oraz konwencjonalnego folderu z opisem działalności. W obecnych czasach jest to absolutne minimum, którym każda marka powinna się chwalić w sieci. Strona typu Wizytówka najczęściej ma formę podstawowej strony internetowej – dlatego jest to najlepsze rozwiązanie dla firm, które stawiają pierwsze kroki w Internecie, dysponują niewielkim budżetem oraz nie mają skonkretyzowanego pomysłu na pełną wersję rozbudowanej strony internetowej.

Pakiet podstawowej strony na start przeznaczony jest dla osób, które pragną jedynie zaznaczyć swoją obecność w sieci, jednak nie mają doświadczenia w projektowaniu ani kodowaniu, dlatego w skład realizacji wchodzą podstawowe elementy jak hosting standard, certyfikat SSL, autorski projekt graficzny, zakup zdjęć wysokiej rozdzielczości, a także opieka administracyjna WordPress standard. To wszystkie niezbędne na początku elementy firmowej strony, które pozwolą skutecznie zacząć budować markę w sieci. Atutem tego rozwiązania jest niewątpliwie jego niski koszt w porównaniu z rozbudowanymi witrynami, co czyni z niej idealne wyjście dla osób dysponujących niewielkim budżetem na podjęcie pierwszych działań w Internecie. Dodatkowo strona typu Wizytówka przewiduje dodatkowe koszty stałe dopiero po 1 roku, a wiążą się one z ponownym wykupieniem domeny.

Wizytówkowa strona internetowa powinna idealnie sprawdzić się jako narzędzie dla specjalistów wolnych zawodów – lekarzy różnych specjalizacji, stomatologów, prawników czy architektów. Znakomicie sprawdzi się także u ekspertów różnych dyscyplin, w tym dietetyków, trenerów personalnych, doradców zawodowych i wielu innych. Strona Wizytówka to niezawodny sposób na zwiększenie wiarygodności swojej marki a także podkreślenie statusu eksperta w oczach potencjalnych Klientów. Bez względu na to, czy Twoja działalność zajmuje się sprzedażą towarów, bądź świadczeniem usług, pracujesz w sektorze B2B lub C2C – strona internetowa współcześnie stanowi podstawę udanego biznesu!

ZDJ dla kogo jest odpowiednia witryna wizytówka

Pakiet „Strona internetowa Wizytówka” od Sitez

ZDJ jak stworzyć stronę internetową (wizytówkę)

Jeżeli nadal nie można znaleźć Twojej firmy w Internecie – najwyższy czas to zmienić! Pakiet strona „Wizytówka” jest najlepszym rozwiązaniem dla małych i średnich firm oraz osób prywatnych, które stawiają pierwsze kroki w sieci. Za pomocą strony internetowej Wizytówki w prosty i ciekawy sposób przedstawisz swoją ofertę, a także istotne informacje o firmie – znajdą się tu wszystkie niezbędne komponenty jak mapa dojazdu, galeria zdjęć wysokiej rozdzielczości oraz formularz kontaktowy. Zamówienie strony internetowej u profesjonalistów z agencji Sitez oznacza także fachową optymalizację elementów strony, takich jak certyfikat SSL, SEO strony, możliwość rozbudowy strony a także opiekę administracyjną WordPress standard. To najlepsza opcja na start – idealny pakiet, dzięki któremu otrzymujesz w pełni funkcjonalną stronę internetową z możliwością wprowadzania zmian lub dodawania nowych funkcji.

Nasi Klienci mają do wyboru jeden z dwóch możliwych układów wizytówkowej strony internetowej firmy

  • Wizytówka One Page WordPress- prosta strona, na której wszystkie informacje zawarte są na jednej przewijalnej stronie głównej, a nawigację zapewnia menu, którego kliknięcie powoduje przewinięcie treści do wybranej sekcji, a wszystko to pod jednym adresem URL
  • Responsywny Multi Page o klasycznej nawigacji, gdzie wybór konkretnej pozycji w menu spowoduje załadowanie nowej podstrony zawierającej wybrane informacje

W skład realizacji wchodzą elementy takie jak autorski projekt graficzny strony głównej, instalacja WordPress standard, responsywność, a także pomoc techniczna po wdrożeniu strony. Możemy przygotować 2 modyfikacje projektu, a także oferujemy pakiet z nielimitowanymi poprawkami. W naszej pracy nie wykorzystujemy szablonów, jak również nie powielamy własnych koncepcji. Każdy projekt strony internetowej wykonany jest według wytycznych Klienta w oparciu o przesłane inspiracje i pomysły. W przypadku wszystkich realizacji, tworzymy indywidualny projekt graficzny, pasujący do profilu firmy i jej celów marketingowych. Wizytówka online jest zintegrowana z profilami Twojej firmy w popularnych mediach społecznościowych jak Facebook, Instagram czy LinkedIn. Dodatkowo z Sitez otrzymujesz gwarancję przy podpisaniu umowy administracyjnej, pomoc w doborze domeny i hostingu, konfigurację serwera i domeny oraz bezpłatny certyfikat SSL. W ramach pakietu „Wizytówka” otrzymasz stronę, która jest dostosowana do warunków Polityki prywatności, RODO i informacji o Plikach Cookies, a więc w pełni zgodną z obowiązującymi wymogami prawnymi. Wiedząc jak duże znaczenie mają szczegóły, dbamy o każdy detal, aby mieć pewność, że nasi Klienci otrzymają swoją swoją wymarzoną firmową stronę internetową.

Zaistniej w sieci jak profesjonalista i daj się odnaleźć potencjalnym Klientom!

ZDJ zamów swoją internetową wizytówkę

Leave a comment

This website uses cookies to improve your web experience.
Home
Account
Cart
Search